lördag 21 januari 2012

(20 av 365+1) Rosa


Den här helgen jobbar man alla mjölkningspassen med E, som vanligt då alltså^^
Så, så mkt fotande blir det inte tyvärr. Den här rosen fotograferade jag faktiskt
igår när jag lekte ute i kylan. Gäller att ha backup ibland när man inte hinner.

Jag ber om ursäkt till er som brukar kommar förbi här och kommentera, men som
inte får någon kommentar tillbaks av mig. Det är tyvärr många bloggar so bara bli vita
för mig som sagt. Läs tidigare inlägg om ett tips till problemet.
Annars hoppas jag att ni får en jättetrevlig helg^^

9 kommentarer:

Millan sa...

Så vackert du fotat rosorna!

Millan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Camilla (Rantis) sa...

åh så vackert foto...
frostigt och skirt!
Snyggt!

Yvonne L sa...

Vackert, frostigt och rosa! Alltid bra att ha backup bland sina foton, helt plötsligt kan man ju drabbas av tvärstopp i sitt bildseende.

Charlotta sa...

Och jag hade också hittat info om att ändra till popup-fönster. Tack för att du tittar in hos mig.

Och extra tack för din vänliga kommentar till mitt inlägg just idag som är lite tung.

Önskar dig en fin helg, trots alla mjölkningspass. :)

Marina sa...

Vilken fin bild. Stackars ros, helt frusen =) Märkligt att det varit sånt väder så en ros blommat i januari. Nu får den vara vacker en stund med frosten på.

Anonym sa...

Kan bara hålla med om en riktig fin bild. Rosen ser lite frusen ut i kylan

Unknown sa...

Otroligt vacker bild!!

Pysselfarmor sa...

Vackert!

Vilken webbläsare använder du...testa Google chrome