onsdag 4 januari 2012

(4 av 365+1) Skymning


Hade egentligen tänkt mig ett annat tema, men det visade sig att det jag skulle ta kort
på, var borta. Mamma frös, och Paxa (min tokhund) hade olydigt tagit sig ett dopp
i dammen. Vi fick snabba på oss hem, innan vi drog på oss någon sjuka.
Det fick helt enkelt bli en bild på mitt blåbär till bil, i stället.
Måste säga att det är lite svårt att hitta på något kul när det är så tråkigt väder ute.
Finns inte så många teman som känns rätt helt enkelt, men det är ju upp till hur man
tolkar dom.

8 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj vilka fina teman du har lagt upp.
Gillade klockan...ja gillade alla dina foton.
Och jag håller med dig om att det är en tråkig årstid att fota i...
inget ljus.
Men det blir ju mera foton ju längre fram på året.

Tjingelingen.

Marina sa...

Jag tycker det var en fin bild! Och det tråkiga vädret kommer ju inte stanna hela året, så bara till att bita ihop och försöka ta lite passande teman väntan på ljusare tider =)

Millan sa...

Ja, jag tycker också att det är svårt med temana just nu, men som dom andra säger, det kommer massor av bra fototillfällen senare under året!

Anne-Lie sa...

Men det blev en fin skymning och det andra temat kan du säkerligen ta en annan dag ... eller?

Theka sa...

Jo absolut kommer jag fotografera det andra temat jag hade tänkt... men det får bli ett tag tills des:)

Ina sa...

Nej, att hitta kreativiteten i detta eländiga väder är svårt, men jag tycker du lyckades bra med den här! Bilen som står uppe på backkrönet ser lite övergiven och ensam ut...skymmningen som kommer smygande.....En fin bild helt enkelt!

Lycka till med årets fotoutmaning!
/Ina

m i l l a h . s e sa...

Fin skymningsbild.
Håller med om gråvädret, så trist som bara den!
Hoppas vi kan få lite ljusa fina dagar snart, så man kan gå ut och fota med glädje :O)

Charlotta sa...

Snygg silhuett och riktigt bra komponerat med bilen i horisontlinjen.