fredag 3 februari 2012

(32 av 365+1) Godis


Mamma och jag har vart och handlat hela förmiddagen. Min bror fyller nämligen
18 år idag. Så mat och presenter som stod högst på listan. Tycker det är väldigt
jobbigt att gå in i mediabutiker när man inte får shoppa en massa saker till  sig själv.
Den ransonen har jag redan förbrukat den här månaden på en ny mobil (oplanerat),
och en livförsäkring som man som dödlig måste ha.
Lite jobbigt när man ser alla NCIS säsonger och musikskivor som man vill ha.
Ännu jobbigare är när man ser kamror man vill ha, och objektiven i kamrahörnet.
Funderar på att uppgradera min kamera snart. En canon 5D kanske?. Hmmm.... vi få se.
- Tradera kanske?

By the way!
Köpte godis idag, men tappade suget efter några bitar. Seriöst, något är fel på mig!

8 kommentarer:

Millan sa...

Men godiset ser iallafall läckert ut på bilden!!!

Millan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anne-Lie sa...

Du får hälsa din bror och önska honom grattis på födelsedagen!

Eva Trillian sa...

Men då fick du ju godis över att fora :-) Allt för ett tema ;-)

KerstinA sa...

Den som spar den har...sitt godis kvar. Jag som inget har blir lite sugen när jag ser ditt :)

Pysselfarmor sa...

skicka hit godiset om det finns kvar!
;-))

Rantamor sa...

Hoppas du fick ett trevligt kalas för din bror...
18 år en skön ålder...

Charlotta sa...

Nej det är inget fel på dig! Du är bara så väldigt väldigt ovanlig... ;)

Jag kan äta upp ditt godis medan du käkar tårta med din bror. :))