torsdag 9 februari 2012

(39 av 365+1) Bakom


Frågade mina facebookvänner  vilket nummer från 1-366 jag skulle ta.
Tobbe var först att kommentera, 12. Vilket var bakom. Min fantasi var noll idag.
Är rätt så trött i skallen, och har ont i magen. Så det fick bli något oinspiretat från mig.

Det här är alltså en bild på farfars hus, och bakom (på bilden) står mitt jobb. Ja i alla
fall lösdriften, där jag mjölkar och fodrar våra mjölkkor... ibland. Den här veckan har det
faktiskt vart väldigt lugnt med det. Har gjort en massa annat nödvändigt i stället.
Hoppas ni har en bra kväll. Kramar!

4 kommentarer:

Lillfiis sa...

Jag tycker (även om inte tycker det) att bilden är häftig.
Jag vet ju hur stor den ladugården är och hur litet din farfars hus är och det kan man se på bilden med.
:)

Pysselfarmor sa...

Jamen du löste ju temat bra!

Unknown sa...

Helt klart bakom :)

Charlotta sa...

Bakom en bild gömmer sig också en historia. Personligt och trevlig tolkning av temat. :)