fredag 9 mars 2012

66 av 365+1) Vägg


Här har ni min fondvägg, i mitt rum.

Idag kom min "hus-sökar-annons" ut i tidningen.
Fästman ville att jag inte skulle ha för höga förhoppningar att någon skulle ringa.
Hela 3 stycken har en så länge hört av sig, och den sista som ringde var verkligen
lovande. Det är liksom bara köra genom skogen ifrån gården här, och sen är jag framme.
Hur mkt bättre kan det bli? Inte mkt. Nackdel, vi får det inte fören i
September i så fall. Huset ska nämligen få en stor renovering under våren/sommaren.
Vilket egentligen inte gör så mkt. Finns så mkt som måste fixas innan vi, eller ja,
fästmannen kan flytta.

Jag är överlycklig just nu XD
Ska bara övertala fästis först, vilket kan lyckas lika mkt som misslyckas.

6 kommentarer:

AnCa sa...

Menar du att du ska flytta ifrån den där toksnygga tapeten???

KerstinA sa...

Härlig tapet och spännande framtid. Jag håller en tumme för dig ^^

Eva Trillian sa...

Vilken härlig tapet! Som ett organiskt fyrverkeri!

Anne-Lie sa...

Mycket härlig färg i den fonden!

Pysselfarmor sa...

Häftigt snygg tapet!
men o så roligt att du fick napp på annonsen!

Unknown sa...

Vilken härlig tapet!! Håller tummen för övertalning och hus!!