torsdag 15 mars 2012

(71 av 365+1) Parallella


Takpannor, eller vad det heter måste väl ändå vara parallella?

Jobbat på en del den här veckan. Ganska gutt faktiskt. Behöver ju vänja mig med att
jobba fler timmar, när vi nu närmar oss vårbruket. Jag har inga fasta tider som jag ska
jobba, eller ett x-antal timmar jag ska jobba varje dag. Utan mitt schema är väldigt
varierande. Jag jobbar så länge som det finns något att göra, oftast.

Ikväll ska vi ut och äta hela familjen, för att fira att vi blev godkända av länstyrelsen idag.
Har haft kontrollanter här sen igår, till i förmiddags. Småsaker hittade dom väl, men
inte värre än att vi kunde att rätta till dom. Så nu kan vi pusta ut för stunden.
Ha en trevlig kväll med er^^

8 kommentarer:

Rantamor sa...

Visst är dom paralella...
absolut, och grattis till godkännsndet av länsstyrelsen...

Hoppas att ni får en trevlig kväll.

gunilla sa...

du, enkupigt tegel - det är det finaste som finns! Kul idé på temat!

Eva Trillian sa...

Snygga tegelpannor som absolut är parallella!

Pysselfarmor sa...

Absolut parallella och grattis till godkännandet av vad?

Millan sa...

Smart temaval, och en fin bild!!!

lenabratt sa...

Tänk att tegelpannor kan bli så fina på bild !

Ullagunni sa...

Fin bild och fiffig lösning av temat!

Unknown sa...

Fin bild!! Och helt klart parallella!