lördag 17 mars 2012

(73 av 365+1) Bisyssla


Älsklingen ringde nyss och frågade vad jag gjorde. Jag sa att jag funderade på vad dagens
tema på bloggen skulle bli. 17 tyckte han då, och inget annat fick jag ta.

Så jag lyder ordern. Eftersom dom smartaste tolkningarna redan har varit uppe,
fick jag ju tänka "outside the box" som man brukar säga. Här är min förklaring...
Många författare har/haft sitt författarskap som en bisyssla bredvid sitt riktiga
jobb. Innan dom blev stora. Mina favoriter är framför allt Nora Roberts & Johan Theorin.
Dom blir man sällan besviken på^^

11 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Jag som trodde det var din bisyssla: att läsa! :-)
Smart tänkt!!!

Anne-Lie sa...

Smart att lösa detta kluriga tema bara så där!

Gabriella sa...

Bra tänkt. Nora Roberts tillhör även min favorit

Ullagunni sa...

Smart tolkning och visst är det härligt med sådana bisysslor!

Charlotta sa...

Idag har jag haft som bisyssla att rensa ur min bokhylla. <:-) Vilket sammanträffande, jag har en lika stor hög med böcker liggande framme nu som jag ska skänka bort. Kanske man kan göra någon tematolkning av det.

Ha en skön helg och många trevliga fotostunder. :)

Eva Trillian sa...

Jag tänkte som Bonnfrua jag :-) Att det är din bisyssla att läsa :-)

Rantamor sa...

Smart tolkning på temat.

Rantamor sa...

Smart tolkning på temat.

Unknown sa...

Härligt med böcker och instämmer att det är en mycket smart lösning på temat!!

Yvonne L sa...

Det var en väldigt smart lösning på temat!

Yvonne L sa...

Det var en väldigt smart lösning på temat!