torsdag 29 mars 2012

(86 av 365+1) Scilla


Idag ska vi åka och kolla på ett hus. Ett som är till salu. Tyvärr ligger huset i
en stugby, vilket inte får älskling att ropa hurra. Kolla på att ska vi alla fall. Sen får vi se
vad vi får ut av det. Efter det ska jag inviga skyttesäsongen, med lite trapskytte
tillsammans med älskling. Har sagt nu i flera år (från gymnasietiden) att jag ska ta tag
i mitt skytte. Får se om jag kan fixa det löftet det här året.

Idag får ni en bild på farfars små scillor.

7 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Måste skynda mig ut och fixa denna lilla vårblomma!

Millan sa...

Så fint du fotat den. Jag har ju också fotat dom, men mina foton blev inte alls bra, så jag får nog försöka igen, så jag får till en bra bild att lägga upp på bloggen!!!

Charlotta sa...

En underbar liten scilla. Snart blommar de i tusental.

Härlig sport skytte, i föreningen träffar man massor av vänner... ;)

Eva Trillian sa...

Vackert fotad scilla :-)

Pysselfarmor sa...

å så liten och söt..ser liiitet frusen ut :-)

Rantamor sa...

Söt och vårlikt...

Unknown sa...

Så söt - här får vi vänta ett tag till!