onsdag 4 april 2012

(90 av 365+1) Fyrbent



Ännu mer bilder på min pälskling. Hon är väldigt användbar till den här fotoutmaningen^^
Hon är van att ha mig här och där med kameran. Sen är hon väldigt tålmodig.
Man kan nästan göra vad som helst med henne. Ja min kärlek till min fyrbente vän
behöver inte förklaras mer. Ni förstår säkert ;)

Har börjat prioritera om saker i mitt liv den här veckan. Datorn sist, träning
och njuta av den kalla våren först. Sen har jag börjat satsa mer på mitt lerduvsskytte.
Det är min förklaring till att jag inte kommenterar så mkt hos er längre. Jag har sagt max
1 timme om dagen vid datorn. Sen att man har jobbat full tid den här veckan, är också en
anledning. Känner mig väldigt trött och sliten efter 3 morgonpass på raken.
Hoppas på sovmorgon i morgon.

5 kommentarer:

Millan sa...

Ja, jag hoppas också på lite sovmorgon imorgon!!! Fina bilder!!!

Pysselfarmor sa...

pälskling e' bra söt!

Gabriella sa...

Förstår att pälsklingen är bra att ha för utmaningen. Du gör helt rätt som prioriterar om. Själv sitter jag vid datorn hela dagarna på jobbet;) Då kan man passa på ibland när det är lugnt att gå in på bloglovin och se vad som händer. Det är en fördel

Yvonne L sa...

Hon är ju verkligen fyrbent också! Sen håller jag med om att hundar är tacksamma i såna här utmaningar, använder mig ofta av Higgins i mina teman...

sofie sa...

Håller också med om att djuren är användbara i utmaningen. Både hundar som katter. Väldigt fin var hon också din fyrbenta vän.