tisdag 8 maj 2012

(127 av 365+1) Övernattningslya


I lördags sov vi i ett gammalt pappersbruk, som hade gjorts om till "hotell", nere i Skåne.
Efter att älskling och jag hade blivit tilldelad en nyckel, gick vi så klart till rummet.
Första tanken när vi öppnar upp... Shit vad ljust! Innan vi ens hade öppnat dörren
helt till detta ljusa rum blev jag nästan bländad.

Rummet var jättesnyggt och modernt inrett. Behöver jag säga mer än att jag sov som en
gris efter festen? Sängarna var rekord längder bättre än dom i Cypern.
- Zzzzzzzzz....

4 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Fräscht! Härligt med mycket ljus ... om man bara kan dra för om nätterna! För nu blir det ju ljust så tidigt!

Pysselfarmor sa...

Ja man ser verkligen vilket ljust rum....hoppas som Trillian att det går att mörka ner inför natten...jag måste ha becksvart då, men det kanske inte du/ni behöver....

lenabratt sa...

Ja det var ett vitt rum ! Sängen ser skön ut !

Rantamor sa...

Ser jättesnyggt och stilrent vackert ut tycker jag som gillar det...
och snyggt blev ditt foto med, det hade du kunnat sälja som reklam till hotellet...