fredag 15 juni 2012

(159 av 365+1) Skolavslutning


Malin (som inte syns på bilden) stod upp med sin klass och sjöng i kyrkan, innan sommarlovet började.
Ni får alla ursäkta att jag är väldigt dålig på att kommentera nu förtiden.
Vet inte riktigt vad det har vart för fel på mig nu ett tag. Har liksom saknat ork,
och motivation att ibland ens starta upp datorn, eller kameran.
Visst det är en period nu på jobbet då det är en del. Ändå tycker jag inte att det
är en bra anledning ändå. Hoppas på bättre tider snart, men ni ska veta att
jag tycker ni är duktiga allihopa. Både fotomässigt och med era tolkningar av teman.

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Ja jag har verkligen saknat dina kommentarerer....
kom tillbaka !!!!
Bra att kyrkan används som skolavslutning...
vad ska den annars användas till ?????

Eva Trillian sa...

Du kommenterar när du kan :) Det ska ju inte vara ett måste. Det ska vara kul!
Skolavslutningar är härliga med alla glada barn, oavsett var de är.
Och, Rantamor, jag kan tänka mig ett antal saker vi kan ha kyrkan till ;) OCKSÅ!

Gabriella sa...

Nej det ska absolut inte vara något tvång att kommentera. Förstår om man inte hinner med hela tiden, finns ju annat att göra än att sitta vid datorn och läsa bloggar, speciellt på sommaren

Pysselfarmor sa...

Ja jag har undrat...tänkt kanske jag sagt något dumt :-))

det ordnar sig ska du se rätt som det är får du lust igen!