fredag 17 augusti 2012

(230 av 365+1) Färdigjäst




Jag har bakat grötbullar idag, som vi ska ha i morgon på mammas kalas.
Hon fyllde ju år igår, men skulle till stallet. Därför blev det inget firande igår.
Har redan provsmakat dom, och dom blev kanongoa:D

Ska baka en massa grötbullar när jag flyttar ut. Så en köksassistent önskar jag mig
som inflyttningspresent/födelsedagspresent eller till julklapp. Om inte annars
duger pengar minst lika bra ;) hehe. Tips till mina vänner och släktingar ^^

4 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Hmm, smarrigt. Har du ngt recept att dela med dig av?

Charlotta sa...

Så snygg bild på bullarna! Som ett konstverk i köket.

KerstinA sa...

Se så gott ut!

Pysselfarmor sa...

supergott låter det och jag blir också intresserad av recept??!

du ska se att tomten kommer med något i sin säck!