lördag 25 augusti 2012

(237 av 365+1) Kant


Kanten på min nya klänning, som jag i för sig köpte för 2 månader sen på rea.
Jag har bara inte använt den än, men i morgon ska den på. För då ska Robin och
jag på bröllop. En jaktkompis till Robin ska gifta sig. Få se hur dagen te sig.
Hoppas på att få träna lite mer på mitt fotograferande, och att få några riktigt fina
bilder. Bröllopsfotograf måste vara världens roligaste jobb. Synd att man inte är
så bra bara, men det är därför jag ska träna ;)

3 kommentarer:

Gabriella sa...

Då får vi hoppas att vi får se resultatet från träningen snart ;)

Charlotta sa...

Fin kant på en fint mönstrad klänning.
Det blir säkert fina foton från bröllopet. Och med träning så är du snart proffsfotograf. :)

KerstinA sa...

Hoppas det gick bra i din fina klänning!