tisdag 1 januari 2013

(1 av 365) Duo


Pojk och hans hund utgör en duo.

13 kommentarer:

Charlotta sa...

Härlig bild, gillar verkligen kontrasten mellan dimman och den flourocerande jackan.
Vilken kickstart på utmaningen! :)

Pysselfarmor sa...

Absolut en duo....forerver antar jag.
;-))

en så härlig bild säger jag också...

Yvonne L sa...

Dimman ger en mystisk stämning till duon! God fortsättning på nya året!

Eva Trillian sa...

Duo, som Emils "duo jag " ;)
God fortsättning, Finalux! Och gott fotoutmaningsår :)

AnCa sa...

Älskling + pälskling??? En oslagbar duo i så fall antar jag!

Lycka till med utmaningen, nu kör vi!

Millan sa...

Kanonbra bild och tolkning av temat!!!! Kul att äntligen vara igång igen med en ny temalista!!!Lycka till!!!

Ullagunni sa...

Ja, en härlig bild! Gott nytt år och lycka till med årets utmaning!

Gabriella sa...

Bästa duo antar jag.
Gott nytt år

KerstinA sa...

En fin bild. Ser fram mot flera under det kommande året ^^

Jane sa...

Fin duo, undrar var de kommer ifrån ... dimman gör det hela lite hemlighetsfullt :)
Lycka till med fotoutmaningen!

Livet på Citronodlingen sa...

Härlig dimbild :)

Marie Andersson sa...

Effektfull bild med dimman och de gula arbetskläderna.

Anonym sa...

Det ser ut som om de är jagade av dimman!