torsdag 21 februari 2013

(46 av 365) Omtänksamt


Mina föräldrar och min lillasyster kom hem igår från Gran Canaria.
Skönt att ha dom tillbaka.
Eftersom jag hade råkat säga en gång i tiden att jag aldrig vill åka till Gran Canaria igen,
så fick jag inte följa med. Av den enkla anledningen att dom trodde att jag inte ville
åka dit. Men i jämförelse med Cypern var Gran Canaria paradiset.
Fick tröstpresenter av dom i stället. Så Omtänksamt av dom^^
Jag älskar mina två nya linnen, som min syster har provat för att det skulle passa mig
 (vi har samma storlek). Sen den snygga sjalen och den goda chokladen.

Taaaaaaaaack så jättemycket!

4 kommentarer:

Millan sa...

Skrev nyss en jättelång kommentar!!! Kul att du gillade dina presenter du fick!!! Nästa gång får du ta och följa med istället!!!
Kram mamsen!!!

BatongAmanda sa...

Nu längtar jag till Gran Canaria när jag ser Omtänksamma presenter!!! Är bara rädd det är så förändrat så man blir besviken! Tror ditt foto som lockar mej!!! ;D

Pysselfarmor sa...

Så fina presenter du fick! Cypern har jag varit på men inte Gran Canaria.

Gabriella sa...

Fina presenter