torsdag 12 januari 2012

(11 av 365+1) Gott


Har gått och vart sugen hela veckan på cupcakes. Sen så blev det inte bättre när deltagarna
i Sveriges mästerkock fick göra det igår. Så därför fixade jag det problemet.
Så gott det blev. Har inte dekorerat mina cupcakes innan, så det blev ett experiment på
det också.

Muffisen har smak av pepparkaka. Frostingen är med smör, florsocker,
philadelphiaost och apelsinsaft som smaksättare. Lite röd karamellfärg blev det också^^
Dekoration står M&M:s för.

7 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Vilka bestyr du fixar med! Men samrrigt ser det ut, helt klart!
Ditt kort på den rostiga tunnan är så vackert! Skuggorna och färgerna/ljuset är bara sååååå sköna!

Razzy sa...

Ser jättemumsigt ut :)

Eva Trillian sa...

Fina på bild och säker goda också! :-)

Ina sa...

De där ser riktigt, riktigt goda ut!
Fint fotat! :-)

Marina sa...

Jag tror det är den femte bilden på supergoda kakor eller tårta som jag ser i utmaningen idag..gaah..måste gå och göra glass =)

AnCa sa...

Fler som försöker få en att bryta nyårslöftet ser jag ;) De ser väldans goda ut o fotot är snyggt!

Millan sa...

Dom var verkligen riktigt goda!!! Och en riktigt härlig bild också!!!