onsdag 11 januari 2012

(10 av 365+1) Min dator


Det här min laptop, Acer Aspire 5734Z. Vi har mkt rolig jag och Hälge,
som min dator heter. Som ni ser har jag så tjusigt staylat om den lite.

Har precis hämtat pappa i åkermarken med fyrhjulingen. Paxa fick hänga med,
och som hon sprang, helt överlycklig. Nu är hon dock trött efter att ha sprungit i
snitt 25 km/t hela vägen. Två km kan jag tänka mig att sträckan var. Nyttigt för henne.
- För Paxa tycker inte om när det går sakta. Fart och fläkt hela vägen ska de va.
Hoppas ni har en trevlig kväll^^

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj vilken söt dator du har...
förstår att du har mycket kul med den...
ungdomen idag är väl lätt beroende av den och mobilen....

Tjingelingen.

Ina sa...

Vilket litet sött tassavtryck din dator har! :-)

Marina sa...

Åh en tass, så gulligt =) Hade jag gärna haft på min dator me..om den varit värd det. Vi är inte vänner, min laptop och jag.

Millan sa...

Ja, den är så söt din lilla dator!!! Men det måste varit betydligt mer än 2 km till och från åkermarken? Kan tänka mig att Paxa tyckte om det!!!

Unknown sa...

Vilken fin dator, den måste vara smidig att ta med sig.