tisdag 10 januari 2012

(9 av 365+1) Rost


Det här en gammal vattenbrun. den används inte längre. Därför har man
slängt på lite plåt och en rostig tunna ovanpå. Bara för att man inte ska vara där
och stöka. Brunnen står bakom vårt hus framför en gammal smedja.

Fick en timmes behandling hos en massös(?) av min pappas syskon i födelsedagspresent,
för mer än 2 månader sen. Så nu har jag precis kommit hem från en timmes underbar
behandling på min rygg, nacke och vader. Första gången, och jag kan säga att det blir
flera gånger till efter det här.
- Helt jäkla underbart och avkopplande. Ännu bättre är det att jag bara har 3 km till henne.

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Massage är skönt helt klart,
och denna årstid när allt känns lite kallt och trögt så skulle det sitta finfint.
Snyggt foto på temat rost.

Eva Trillian sa...

Snygg bild på rost! Rost är så snyggt också!
Så skönt det lät, med massage :-)

Millan sa...

Fint foto, den där brunnen lockar verkligen till att fota, jag har ju också gjort det några gånger!!!

Pysselfarmor sa...

Rost är så snyggt och det där är nog en del av ett gammalt bensinfat. Jag har en gård i Lappland (barndomshemmet) där mycket sådant finns.

Massage är superskönt!
http://pysselfarmors365plusenbild2012.blogspot.com/

Marina sa...

Vilken fin bild på plåttunnan. Lät ju oerhört skönt med massage, vore inte fel det.

Charlotta sa...

Där pryder den ju faktiskt sin plats.

AnCa sa...

Åh den där rostiga tunnan skulle passa finfint hos mig i torpet! Snygg bild!

Unknown sa...

Rost tar sig fint på bild :)

www.mimali.se

lenabratt sa...

Rostigt är fint tycker jag ! Fin bild !