söndag 15 januari 2012

(14 av 365+1) Tittut


Vart ute med några vänner till familjen, och lagat mat i murika. Trevligt, men jäkligt
kallt. Mina tår är döda, fingrarna är stela, men men.
Ska strax iväg igen, fast till Robin. Han skulle avbryta jakten tidigare idag.
Så vid fyra lovade han att vara hemma. Tråkigt att man sällan träffar honom om
helgerna mer än på söndagarna. Samtidigt kan det vara gutt ibland också.
Som igår tex, ja då drog jag till danshaket i stan.Träffade otroligt trevligt folk där.

Borde ut och dansa mer egentligen. Målet kan ju vara en gång i månaden.
- Det är så härligt att få komma ut, röra på sig, träffa folk med samma intresse,
och bara skratta och snacka. Har inte kommit hem någon gång från Sandra utan att
somna med ett jäkla megaflin på läpparna. Alltid händer det något skoj, och alltid
träffar man roliga människor. Mer om nattens äventyr hittar ni på min andra blogg.
Kom inte hem fören 02.30 igår, sov till 10. Ja man får inte göra sånt här till vanor.
Något jag älskar är att medans andra människor måste dricka starka drycker för att ha
roligt, så påverkas jag på liknande sätt av bara vatten och massa skratt. Jag är konstig.
Billig fylla alltså ;) Bäst av allt är att jag inte är bakfull dagen efter. Hur det nu känns...

5 kommentarer:

Marina sa...

Bra bild!! =)

Pysselfarmor sa...

Fin bild och så gott det är att laga mat i Murikka....det har jag själv på gården i Lappland.

Rantamor sa...

Tittut på dig med...
kul att kunna vara ut å ha kul utan alkohol..
bra tjejen...
Mat i Muurikkan ÄR gott,
å ännu gottare när man får äta utomhus med goa vänner.

Tjingelingen.

Millan sa...

Härlig bild!!!

lenabratt sa...

En jättefin bild till temat !