tisdag 14 februari 2012

(43 av 365+1) Hälsning




Med dessa bilder önskar jag er alla en härligt, mysig och alldeles alldels underbar
alla hjärtans dag. Själv ska jag och min underbar pojkvän fira med en middag på stan.
Sen en mysig film hemma på ön.

Alla hjärtans dag kan tyckas vara onödig, för man ska ju oavsett vilken tid på året...
Uppskatta och göra något skoj med sin/sina kära. Det är dom små sakerna som betyder
något i slutändan, och inte det som sker just på alla hjärtans dag. För dom som inte har
någon, är den här dagen bara ett irriterande spektakel som inte borde finnas.
Känslorna för alla hjärtans dag är delade, men i mina ögon som ett rosa moln på himlen.

Så idag ska ni uppskatta er själva, er familj och era vänner extra.
-Kärlek till er, från mig

7 kommentarer:

Millan sa...

Så gulligt!!! Och du lyckades t om hitta ett papper som det stod valentines day på, bland mina gamla scrappapper!!!
Ha en jättetrevlig kväll med R ikväll!!! Blir nästan lite avis på dig som ska ut på stan och äta!!!

Marina sa...

Vilka mysiga bilder dagen till ära =) Hoppas ni får en riktigt romantisk kväll. Låter så mysigt med restaurangbesök och film =)

Pysselfarmor sa...

Ja litet spektakel är det över denna dag...jag o min sambo hittar inte alls på något denna dag...det blir många andra dagar när man inte förväntar sig något...så mycket roligare så....

och absolut är det några som blir ledsna idag kanske, men julen är nog "värre" kanske för ensamheten...

Ha det gott idag och alla dagar framöver!

Eva Trillian sa...

Riktigt fina bilder! :-)
Ha en mysig dag!

KerstinA sa...

Fina bilder. Hoppas kvällen blev mysig ^^

Lillfiis sa...

Mysigt!
Hur gör du för att få bilderna så?
Alltså på bloggen, att de är så..uppdelade? alltså typ en övert sen två små under?

lenabratt sa...

Jag gillar de mönstrade bakgrunderna,de ger lite mer liv åt bilderna. Snyggt !