torsdag 1 mars 2012

(59 av 365+1) Kvarn


Vart på en långpromenad med min underbara, fyrfotade vän, Paxa.
Hade idag med mig kameran för att förbereda helgen med bilder, då jag ska jobba,
och troligtvis inte kommer orka fotografera.

Tog en del bilder, och så klart tyckte jag att temat kvarn skulle representeras
av vår alldeles egna kvarn^^
Nu ska jag dra iväg till min underbara fästman, som tydligen skulle sluta tidigare idag.
Han är skördarförare. Ett coolt yrke tycker jag, men inget som jag skulle vilja hålla på med.
Det räcker med att köra traktor för min del ;) Ha en bra kväll med er mina vänner.

5 kommentarer:

KerstinA sa...

Jag gillar svart-vitt och kvarnen är jättefin!

Yvonne L sa...

Väldigt vacker bild!

Gabriella sa...

Snygg bild

Bonnfrua sa...

Det är klart att bor man på Öland så måste man ju ha med en väderkvarn i temat!
Snygg bild!

Lillfiis sa...

Hmm...tror minnsann jag känner igen den där kvarnen lite...:P
fin bild btw!