fredag 4 januari 2013

(4 av 365) Bortskämd



Eftersom det inte funkar att lägga upp bilder idag på mina bloggar.
Så får jag tyvärr ta en nödlösning. Nämligen blogga från mobilen.
Vilket gör att jag måste tyvärr använda min mobilkamera. Men vad gör man?
Måste, och vill uppdatera bloggen.

I alla fall... Här hemma är jag bortskämd med viltkött.
Hela frysen är full med kassar innehållande älg, vildsvin, rådjur,
Kronhjort och till och med bäver. Då har vi även en frys ovanför denna.
Den är till hälften fylld med kött.

4 kommentarer:

Charlotta sa...

En välfylld frys är ovärderlig, kan till och med rädda utmaningen. :D

Eva Trillian sa...

Härligt med en fylld frys som kan rädda en temadag och ett ämne :)

KerstinA sa...

Ett härligt/gott sätt att vara bortskämd på ^^

Pysselfarmor sa...

Jag kommer gärna på middag ;-))

dock inte bäver för det har jag smakat och det är inte min favorit...