lördag 5 januari 2013

(5 av 365) Abstrakt

Mina färgglada, älsklingsskor.

9 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Vilka färggranna! De skulle jag vilja ha!

Jag tror jag har stickat ett par fingervantar som passar dig ;-))

http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/2013/01/03/9247292-fargglada-tokfingervantar/

Eva Trillian sa...

Promenadskor? Jag menar, de verkar ju vara ute utan dig ;)
Snyggt färggranna!

Maria sa...

Wow vilka läckra skor,
Fint uttänkt tema.

Razzy sa...

Häftig bild :) har du fixat så att du får in bilder i blogger igen via datorn?


// Razzy

sabina sa...

Fina färger och fin bild :)

Anonym sa...

Snyggt monterat! Och väldigt fina skor också ;)

KerstinA sa...

Det ser ut som någon osynlig smyger runt i dina skor :)

Marie Andersson sa...

Åh vad snyggt! Skorna, färgerna och ... ja hela kompositionen :)

Anette Linnea sa...

Åh, det där hade lätt blivit mina favoritskor också! Snyggt arrangemang bland de knastertorra kvistarna och löven piggar skorna verkligen upp :)